Pagina's

maandag 23 juni 2014

Gesjouw

Maakte ik me gisteren nog zorgen of het waterniveau in het zwembad wel hoog genoeg was om te voorkomen dat de pomp lucht in plaats van water zou staan te verpompen dan wordt het zwembad vandaag spontaan bijgevuld door  de regelmatige heerlijke malse regenbuitjes. Gisterenavond om 9.00 ben ik weer aangekomen op Pillac. De reis met Tia is ondanks het zeer warme en broeierige weer goed verlopen. Tia heeft zich enorm goed gehouden. Regelmatig stoppen Sjouwer voor blogom ook voor haar even de poten en voor mij de benen te strekken werkt goed. Vannacht is het behoorlijk gaan onweren. De stroom viel met een regelmaat van de klok uit. Vandaag maar weer eens een mooi blikken speelgoed voorwerp uit mijn collectie te voorschijn gehaald. Dit keer een man die een grote kist versjouwd. De makers hadden oog voor detail want op de linker onderarm staat een scheepsanker tatoeage. Ik heb ook nog een zware doos uit mijn camper gesjouwd. Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een zwembadrobot. De keuze iZenit Joops gevallen op een Dolphin Zenit 20 Pro. Deze zwembadrobot is uitgerust met drie schoonmaakborstels; aan de voorkant, aan de achterkant  en in het midden. Verder wordt de robot standaard geleverd met een swivel. Een swivel is een handig mechanisme waardoor de kabel niet in de war raakt tijdens het schoonmaken. De Dolphin Zenit 20 Pro wordt geleverd met een geavanceerde gyroscoop. Deze gyroscoop zorgt ervoor d at het bad nog effectiever wordt gescand en dat de robot in staat is betere lijnen door het zwembad te lopen. Hierdoor slaat de zwembadrobot niets meer over. Tot zover de folder tekst. Nu maar eens in de praktijk gaan testen. Ik hoop dat hiermee een vrijwel dagelijks intensief klusje van het schoonhouden zwembad achter de rug is.

Geen opmerkingen: