Pagina's

zondag 29 juni 2014

Night Shift

Vanochtend toen ik vroeg opstond zag ik dat het beeldje Pierre op de Pierre druppelveranda een druppel aan zijn kin had hangen. Was hier dan ook een wonder geschied en zou mijn plek een bedevaart plek gaan worden? Kon  ik mijn beeldje gaan scharen in de Maria bedevaarts oorden. Nee hoor de druppel aan de kin was een overblijfsel van forse regenbuien afgelopen nacht. Overdag mooi weer en ‘s nachts de regen. Mooier kan toch niet. Gisterenavond ook weer even op pad als impresario voor Marlie’s Angels. Nu een poging om bij mijn favoriete restaurant Le Pitaud in Palluaud een optreden te arrangeren. Helaas de actieve uitbaters zitten in Juli al helemaal vol met verschillende optredens. Ook gisteren avond speelde er een blues- en rockgroep The Night Shifters. Night shift Ik had deze groep vorig jaar al eens zien spelen in Riberac. Vooral de zangeres en de solo gitarist vind ik in de groep er boven uitsteken. Het optreden begon pas om 21.30 zodat iedereen eerst rustig kon eten voordat het rock geweld los zou barsten. Ik zat naast een tafel met vijf Engelsen. Vier vrouwen en één man. Een van de vrouwen was voortdurend aan het het woord. Zo’n plug and play type. Als één van de andere tafelgenoten het woord nam wist zij weer onmiddellijk het gesprek over te nemen. Maar mijn maaltijd smaakte er niet minder om. Men had als één van de opties voor hoofdgerecht stierenvlees. De eigenaresse maakt me duidelijk dat het om stierenvlees ging door haar twee wijsvingers op haar hoofd te laten bewegen. Ik heb maar niet mijn rode zakdoek gezwaaid. Overigens smaakte het vlees prima. Hieronder nog een videootje van Night Shift opgenomen met iPhone.

Geen opmerkingen: