Pagina's

dinsdag 3 juni 2014

Obama brengt bliksembezoek aan Pillac

Het was gisteren aanvankelijk aangenaam en rustig toeven aan het zwembad van Les Codes. Terwijl ik rustig met mijn videocamera wat opnamen maakte werd ik langzaam maar zeker opgeschrokken door Zwembad en microfoons   intens geluid van een aantal helikopters. Nu weet ik dat de Franse luchtmacht er gek op is om met F16s hard en laag te vliegen over dit gebied. Meestal op maandag. Echter dit keer geen F16s maar Amerikaanse helikopters waren in aantocht. En voor ik het wist zag ik de helikopter Marine One van Obama overkomen en landen op het maïsveld bij mijn huis. Ik mocht Barack Obama welkom heten tijdens een korte persconferentie aan de rand van mijn zwembad. En hij sprak ook nog enkele woorden. Voordat ik het wist was Obama al weer vertrokken. Gelukkig kon ik er dankzij Adobe Creative Cloud producten (Première Pro, After Effects en Photoshop) een korte video ervan maken. Creative solutions for your illusions is al heel wat jaren mijn slogan. Het was truly gezellig :).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En waar spraken zij nog meer over,ddie twee daar in Pillac? Voorzet nr.1 :de kansen van het Ned.elftal bij de W.K.in Brazilie?!

joop zei

Wil anoniem zich even melden?

Anoniem zei

J,B,Jouw creatie over het Obama bezoek prikkelde mijn fantasie!Voetbal was een voorzetje.De maisproductie in Europa en Amerika zou een tweede onderwerp kunnen zijn .Enzovoort::.het zou een leuke discussie kunnen worden,gewoon geinig en meer niet.Waarover spreken twee mannen? Dat was het,niet meer en niet minder.De anonimiteit is nu opgeheven.Verder gaat het goed met m'n hoofd[hoop ik]Groet van nu weer nuchtere Neeltje