Pagina's

dinsdag 24 juni 2014

Robby

Inmiddels heeft Joosje de zwembadrobot een naam gegeven. Robby. Nou en Robby doet zijn werk zeer goed. Langzaam liet ik Robby vanochtend na het ontbijt in het zwembad zinken. Vervolgens aangezet en daar scheurde Robby met het grootste gemak van links naar rechts. Eenmaal bij een zwembadwand aangekomen even wat omhoog en weer terug om de wand goed te poetsen. En af en toe zoog Robby zich vast op de opstaande wand Robby en kroop gestaag naar boven. Eenmaal boven water weer wat en heen en weer. En daarna weer naar beneden. Ook Tia vond het een prachtig schouwspel. En elke keer als Robby boven water kwam begon Tia te blaffen. Voor de rest kon ik languit op het ligbed gaan liggen. Tia eronder in de schaduw terwijl Robby zo’n kleine twee uur onafgebroken rond reed. Robby leverde prachtig werk af. Daar kan ik niet tegen op. Na gedane arbeid ging Robby in de rustpositie staan. Naar het oppervlak van het water hijsen ging makkelijk maar eruit tillen was best wel even een zware klus. De schoonmaak beurt bleek echt wel nodig geweest te zijn. De filters bevatte behoorlijk veel stof, zand en andere troepjes. Uitspoelen en hups Robby kon op zijn wachtstation gezet worden voor de volgende  operatie over een paar dagen. Tevreden? Ik ben er zeer tevreden over. Kunnen we verder met leven als God in Frankrijk met dit mooie weer. Op videootje zien jullie Robby in actie en Tia die Robby verwelkomt.

2 opmerkingen:

Marthy zei

Leuke huisgenoot erbij!

Anoniem zei

J,B. Marthy was me voor!Een paar ogen ontbreken nog:een goede aankoop,begrijp ik.Trouwens,de sjouwer heeft een biceps om verliefd naar te kijken,leuk!Groet uit Oranje-land,Neel.