Pagina's

dinsdag 17 juni 2014

Welkom

Vanaf vanochtend acht uur tot en met half elf zong Marlieke Fris de Marlieke Fris ariadeelnemers toe aan het VNG (Vereniging Nederlandse Gemeenten) congres 2014. Zij deed dat vanaf het parkeer  terrein bij het Bruynzeelkantoor in Hendrik Ido Ambacht. In een fraaie jurk gestoken en een flitsende pruik op zond ze op professionele wijze haar welkomst klanken uit Joop pers isolatedover het arriverende publiek uit. Aanvankelijk dacht ik dat Marlieke binnen in de aankomsthal zou staan. Om binnen te komen wist ik een perskaart te bemachtigen.  Daar liep ik dan met mijn kleine handige handycam tezamen met de beroeps mannen van radio en TV. Nadat ik me door het gewoel van burgemeesters, wethouders etc. heen had geworsteld bleek mijn veronderstelling niet juist te zijn. Dus weer naar buiten om haar uiteindelijk op een bouwstelling met jurk aan te treffen. Hieronder een kort videootje van voor en achter de schermen van haar geslaagde optreden.

1 opmerking:

Anoniem zei

J.B.,je loopt toch alleen Marlieke Fris achterna en treedt niet in de voetsporen van Brenno de Winter?Dit even ter geruststelling!Groet,Neel.