Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Kamp op orde

Vandaag was het wisselvallig weer. Veel bewolking en af en toe de zon maar dan weer in combinatie met een stevig windje. Dus niet ideaal om te zonnen. Verder heb ik mijn oude de Waard tent van zolder gehaald. Niet meer gebruikt sedert 2008. In dat jaar heb ik de camper aangeschaft en was het kamperen met tent over. Maar nu komt de Waard tent weer goed van pas. Aanstaande maandag komen Marlieke, Jasper en Max aan met hun autootje en aanhanger. En die blijven dan zo’n 10 dagen. Ik heb nu de Waard weer opgezet op voorterrein. Net als met zwemmen je verleert nooit hoe je een de Waard tent op moet zetten. En ja hoor na een klein half uurtje stond de tent weer pico bello. Deze bijna 35 jarige tent is nog steeds in goed conditie. Beetje verschoten van kleur. Hier en daar een klein gaatje en een enkel lusje voor een scheerlijn verteerd. Dus het kampement voor Marlie’s Angels is gereed. De artiesten kunnen komen. Morgen hoop ik meer zekerheid te hebben over hun optreden in Aubeterre. Verder niets te melden.

Camp MA

Geen opmerkingen: