Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Aarde, water, lucht en vuur

Aarde, water, lucht en vuur zijn de basis elementen. Met twee ervan heb ik me gisteren en vandaag wat bezig gehouden. Gisteren waren er rond het  middag uur mooie wolken in de lucht. Het werkte uitnodigend om met mijn GoPro Hero3 camera op pad te gaan naar Chateau de la Mercerie in Magnac Lavelette. Mercerie voor bewerkingEr waren vrijwel geen bezoekers aan het immense park. Zo kon ik mijn camera goed opstellen en met de groothoek lens foto's nemen om de 2 seconden van het kasteel en de daarboven blauwe lucht met wolken. Daarna weer bewerkt in GoPro studio. Wat toepasselijke muziek van Biosphere ter ondersteuning van de video. Resultaat mag er wezen vind ik zelf. Oordeel zelf.
Voor het tweede element water kreeg ik via Jolanda Lookman de nominatie om mee te den aan de hype van de ALS Ice bucket challenge. Er schijnt in Engeland al een tekort aan ijsblokjes te zijn. En ik las dat mensen haast beledigd zijn als ze niet genomineerd worden. Ik vond wel dat ik wat meer aandacht moest besteden aan de verfilming. Veel filmmakers van deze video’s op Youtube doen dat niet. Dus vanochtend een dubbele camera opstelling gemaakt op zwembadvlonder. In dit soort gevallen loopt ook Tia voortdurend rondom mee heen. Ze ging zelfs zeer rustig liggen voordat ik de emmer met water op mijn hoofd uitgoot. Ik had daar al rekening mee gehouden. Dus geen ijsblokjes erin en ook het water niet ijskoud. Want Tia houd niet van water en zeker niet van koud water. En ik ook niet :). Vervolgens wat Facebook vrienden genomineerd Paul Ooms, Arienne Burggraaf en John Isaksen. Ik loop de hele dag op deze aarde en vanavond speel ik wel ff met wat vuur om de kaarsen aan te steken of bij het koken. Dus ik heb me bezig gehouden met de vier basiselementen. Hieronder de ‘’ice’’ bucket challenge. En uiteraard geld gedoneerd aan Nederlandse fonds voor meer onderzoek naar deze vernietigende spierziekte.

Geen opmerkingen: