Pagina's

zondag 24 augustus 2014

Bezoekers seizoen over

Vanochtend zijn Josje en Jurgen vertrokken. Ze zijn de laatste gasten   vrienden van zomer 2014 op Les Cotes in Pillac. Ze kwamen met zijn tweetjes en ze gingen met hun drieën. Joris, het kleine katje van 500 gram is in de reistas van Tia meegenomen.3JsJoris had in de reistas alles bij de hand. Voer, zit plek en kleine kattenbak. Het waren weer gezellige dagen met Jurgen en Josje. En zeker weer voor herhaling vatbaar. Op reis  Dus ben ik nog een kleine 10 dagen op Les Cotes met Tia. Dan breng ik Tia weer terug naar Noorwegen en verblijf ik ook weer even in Nederland. Zomergasten op Les Cotes 2014 waren Joosje, Marlieke, Jasper, Max, Natasja, Wino, Edgar, Femke, Mats, Nelemarie, Marjolijn, Josje, Jurgen, Tia en Joris. Heerlijk om met zo veel mensen die me zeer dierbaar zijn deze mooie plek van Les Cotes te delen. Ik hoop dat er nog velen jaren op die manier zomers ingevuld mogen worden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Daar wil ik graag aan meewerken!
Wat een scheetje die kleine Joris
Warme groet, Marjolijn

Marthy zei

Ik wens je dit ook, Joop, en ook ons zelf!

Anoniem zei

J.B.Na 8 heerlijke dagen in Pillac,nu weer 8 dagen terug in ons dierbaar vaderland en koud,dat het is en bakken regen daarbij! Ik kan me nu al verheugen op weer een plaatsje in de zon op je mooie Les Cote's volgend jaar.Je was een prima gastheer,Merci beaucoup,groet Neel.