Pagina's

donderdag 28 augustus 2014

Experimentjes

Vandaag is het een feestdag want Edgar is jarig. Hij heeft nu de leeftijd van 40 jaar bereikt. Hieperdepiep hoera! Vandaar deze leuke foto van hem met  op achtergrond Mats en Femke genomen tijdens hun vakantie 2014.Edgar kasteel De afgelopen dagen heb ik ook weer wat meer tijd om me verder bezig te houden met mijn video, VJ en videomapping hobby. Voor het laatste heb een 30-tal witte kartonnen dozen besteld van 45*45*45 cm. Daarmee kan ik een 3D opstelling bouwen en mijn opgebouwde videomapping kennis op bot vieren. Ook heb ik een dezer dagen mijn GoPro action camera in stelling gebracht op mijn veranda. Daarmee heb ik bijna 2200 afzonderlijke foto’s vastgelegd om de twee seconden. Dus een totale tijdsomvang van bijna 1 uur en 15 minuten. Uiteindelijk weergeven in ongeveer 30 seconden. Deze welbekende timelaps techniek geeft altijd een fraai effect van wolkenpartijen. Binnen GoPro studio kan je vervolgens ook het fish eye effect van de lens weghalen. Hierna nog een bewerking in Adobe Première Pro CC. Muziek van de experimentele muziek groep BioSphere uit Tromso Resultaat hieronder. Voor een eerste keer zeker niet slecht. Het inspireert tot verdere experimenten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De franse wolken zijn net zo mooi als die in Nederland! Leuk gedaan, blijf zo doorgaan
Marjolijn

Marthy zei

Leuk< Joop! En gefeliciteerd met je zoon.