Pagina's

woensdag 27 augustus 2014

Klusjes

Deze dagen doe ik in een rustig tempo wat klusjes. Robby de zwembadrobot staat weer heerlijk het Tent wegzwembad te boenen. Wat een uitkomst. Na een eerste mislukte poging om het zwembad afdekzeil (bache  de bulles) aan de het oprolmechanisme (rouleur) te krijgen was het advies van Bricomarche om het nog eens te proberen. Ik moest erg hard drukken was het advies van de medewerker. Het moet kunnen was het devies, maar mooi niet dus. Dus ik denk dat ik de persoon hier te Bloementuinlaten komen om zijn krachten er op bot te vieren of ik ga bij hem langs. En ik drop dan zeil en clips op zijn bureau en  laat maar zien. Inmiddels is de Waard tent weer ingepakt en de camper verreden. Nu kon ik het voorterrein weer eens goed maaien. Verder alle kanten van het grasveld wat getrimd. De tuin rondom het zwembad staat volop en bloei. Ik kwijt me goed van mijn taak om de uitgebloeide bloemen te knippen. En als het nodig is water te geven. Maar dat hoeft niet zo want het is veel bewolkt met af en toe een bui en ook wat zon. Ik denk dat deze augustus maand niet een echte goede Franse frankenFranse zomermaand is geweest. Ook inmiddels een afspraak gemaakt met garage in Nederland voor onderhoudsbeurt  van de camper. En de tank van de Doblo weer gevuld met Super 95. Als ik  foto op de benzinepomp mag geloven kan ik nog steeds met Franse franken betalen. De Fransen blijven zelfs nadat de Euro ruim 10 jaar geleden is ingevoerd de prijs in Franse franken te vermelden. Ik ga toch nog eens zoeken in een ouwe sok of ik nog Franse franken heb en dan maar eens proberen bij de pomp. Inmiddels is Joris de kat thuis bij Josje en Jurgen in Koudekerk aan de Rijn aangekomen. Hij had zijn rit zeer goed doorstaan. Bij stopjes op parkeerplaatsen kreeg Joris veel bekijks. Ik kan me daar iets bij voorstellen.Joris op weg

Geen opmerkingen: