Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

Verandering

Vandaag is het 1 Augustus. Deze verandering van Juli naar Augustus zal Joop voor kapperzeker de komende weken te merken zijn. meer vakantiegangers hier in het gebied. Dus bij uiteten is reserveren eigenlijk een noodzaak. Vanmorgen  zag ik er nog zo uit op de selfie (foto links). Nu een paar uur later is mijn haar veranderd (zie andere foto). De kapster van Saint Algue heeft op vakkundige wijze me beschaafd gekortwiekt voor nog geen 20 euro. Ook voor de kapster is een verandering op komst. Joop na kapper bezoekZe is zichtbaar zwanger.  Dat was vorige keer toen ik de kapsalon bezocht nog duidelijk minder goed zichtbaar. Edgar, Femke en Mats zijn vanochtend van hun vakantie verblijf in België met een groot aantal vrienden en nog meer kinderen vertrokken naar de camping bij Tours. Ze gaan nu een rustigere periode in met zijn drietjes. Ook een aangename verandering. Na komend weekend zullen Natasja en Wino hier arriveren. Ook dat is een aangename verandering voor mij.

Voor Tia blijft het allemaal hetzelfde. Ze slaapt ’s nachts heerlijk in haar kooi. Begroet me enthousiast elke ochtend. Ze gaat ‘s ochtends mee naar de bakker en krijgt dan een stukje stokbrood. Ze smikkelt dan eenmaal photo (1)weer op Les Cotes heerlijk van haar brokken met een beetje Franse paté er doorheen. Rest van de dag ligt ze wat te slapen vooral in mij beurt. Dus alleen liggen in de hangmat is er voor mij niet bij.  Tegen het avond eten laat ze merken dat ze ook wel trek heeft door uitdagend te gaan staan blaffen. En in de avond na een uur of negen gaat ze lekker opgerold een warme slaapplaats zoeken in de woonkamer. En daarna naar haar eigen kooi voor de nacht.

Geen opmerkingen: