Pagina's

dinsdag 23 september 2014

Thuis

Na het zonnige strand weekend in Carcans Plage hebben we besloten om richting Pillac te rijden. Op zondagavond nog pizza gegeten in restaurant Les Marinas dat al jarenlang bestaat in Maubuisson op zo’n 5 km van Carcans Plage. En tot mijn verbazing werkte er nog steeds dezelfde dame in de bediening van 25 jaar geleden. Het dorpje heeft trouwens weinig veranderingen ondergaan. Na een vlotte rit reden we begin gisteren middag het terrein van Les Cotes op. Het gras was wel wat gegroeid. Echter minder dan ik gedacht had. In het zwembad dreven wat bladeren. Maar na wat bijvullen met water en backflushen kon het zwembad door Robby gereinigd worden. Dan kan een dezer dagen afgedekt worden voor de winterstop. In het Tia geknipthuis was alles ook in goede staat. Alleen het internet lag eruit. En na contact gezocht te hebben met Orange servicedienst werd me duidelijk dat mijn Livebox het begeven had. Dus vandaag een nieuwe opgehaald bij Orange in een zeer mooi winkelcentrum van La Couronne op slechts een half uur rijden van hier. Wellicht heb ik de dame in de Orange winkel verkeerd begrepen want thuis werd me duidelijk dat ik met een duurder abonnement ben opgezadeld. Ze gaf me de indruk dat ik juist een goedkoper abonnement zou krijgen, De LiveBox is van een nieuwer type en dus duurder in huur en ik kan nu ook 06 nummers in Nederland gratis bellen.  Dus elk nadeel heeft zijn voordeel. Nog even wat rTia op top bergeacties geschreven voor Campercontact. Een perfecte App en website waar je alle campersites kan vinden. Dus ik heb mijn ervaringen met een paar camperplekken maar eens verwoord. Afgelopen dagen heb ik ook nog twee leuke foto’s van Tia gekregen. Ze is ‘’naar de kapper’’ geweest. Ze ziet er altijd weer jong uit als de haren kort zijn. Dus misschien moet ik mijn lange haren ook maar weer laten knippen. Verder is Tia met Gunn Berit mee geweest op een bergtocht. Daar had ze haar winterjasje aan en genoot ze van de zon op de top. Trouwens ik zag dat gisteren al de eerste sneeuw in Tromso is gevallen. Erg vroeg en wel wat anders dan hier. Nog steeds zonnig maar wel een frisse wind.

Geen opmerkingen: