Pagina's

woensdag 19 november 2014

Verschillende smaken

Toen ik mijn brievenbus geleegd had bleek dat ik eindelijk na meer dan twee maanden het ontbrekende onderdeeltje voor de houder van mijn GoPro videocamera houder toegezonden had gekregen. Ik had de moed al opgegeven.3 smaken Maar bovenal gaf de brievenbus inhoud me de mogelijkheid om uit drie smaken te kiezen. Er was een brief met aanbiedingen van Nespresso koffiecapsules in allerlei smaken en sterkten. Verder een brief en brochure van Domain les Verdots uit het Bergerac gebied met hun smakelijke wijnen op basis van de oogst 2014. Ik heb dit jaar hun wijnchateau bezocht. En tot slot een boekje vol met bijbelteksten van de Le Grand Cri. Die Franse club heeft kennelijk nog de tijd om teksten op ouderwetse wijze in boekjes te drukken. Nou die laatste Camper plassmaak eindigt bij het oud papier. Afgelopen weekend heeft het behoorlijk geregend met als gevolg volop plassen op het voor terrein van Les Cotes.  Ik prijs me nog steeds gelukkig dat er destijds een nieuw drainage systeem is aangelegd en dat de muren aan de onderkant met een extra laag water afstotend cement zijn voorzien. Maar vandaag is het stralend herfst weer. Nog even naar chateau Le Mercerie gereden. Sinds kort lopen daar Baskische schapen rond. Maar toen ik er was heb ik ze niet gezien. Geen kip was er. Daarna nog mijn Pillac e-bike rondje gedaan. Ik heb nu een klein parkoers gevonden waarin naast vlakken stukken ook een behoorlijk klim zit van ruim 500 meter. Naast nog wat vals plat heb ik ook stukken waar ik niet hoef te trappen. Kortom een fiets traject met verschillende smaken. En aan het eind wacht van de rit dan weer Les Cotes in de mooie herfstzon.huis herfst

Geen opmerkingen: