Pagina's

woensdag 31 december 2014

2014

Het jaar 2014 is bijna voorbij.Terug bladerend door Mijn Camper blogs 2014 is het een jaar geweest met het herstel van mijn knie operatie in Nederland. Daarna terug in Pillac waar ik mijn woonkamer definitief heb ingericht. In het vroege voorjaar een paar dagen op pad met camper in Les Landes gebied. De eerste stappen gezet met Adobe Creative Cloud projecten. Regelmatig terug naar het Beijersche om ook daar met Joosje te genieten van de landelijke omgeving en het op bezoek gaan bij de kinderen, kleinzoon Mats en de vrienden voor ‘t leven. Ook de verhuizing van Joosje naar het Beijersche in April was een belangrijk moment. Van de zomermaanden genoten met het buitenleven in Pillac. Met veel hoogtepunten zoals het bezoek van Marlie’s Angels, Joosje, Marjolijn&Nelemarie, Natasja en Wino, Edgar, Femke & Mats en Josje en Jurgen. Ook Jan en Arienne kwamen in najaar langs. Tia was uiteraard ook weer van de partij. En de ‘’geboorte vondst’’ van Joris, het schattige poesje dat nu een goed onderkomen heeft in Nederland bij Josje en Jurgen. En 2014 was wederom plezier hebben in het maken van korte videootjes over het culturele leven in mijn Franse leefomgeving. De camperreis langs de Franse Bretagne kust in het najaar. Daarna actief meedoen in de ontwikkeling van Café Pluche. En de laatste maanden het verder laten afronden van enkele klussen rondom het huis. Uiteraard stond ook in 2014 regelmatig een bezoek aan de lokale restaurants en enkele musea in Nederland op het programma. Kortom een mooi jaar om op terug te kijken. Het zeer recent overlijden van de 101 jarige moeder van Joosje geeft weliswaar een verdrietig accent aan deze laatste dagen van 2014. Maar ik zal haar blijven herinneren als iemand die uitermate humorvol was en genoot van het samenzijn met Joosje.Boom

3 opmerkingen:

Marthy zei

Mooie jaarwisseling daar in het Beijersche, Joop.

Anoniem zei

J.B.m'n beste wensen voor 2015 en mmet jou,alles wat je dierbaar is.Voor mij een rustige jaarwisseling met wat TV,appelflap en om 12-uur veel vuurwerk in de buurt.en nu op naarhet nieuwe jaar.Ook wel tevreden terug-kijkend,net als jij,mooi toch!Ik blijf nieuwsgierig naar je blogs.Groeten,Neel.

ROAD zei

Joop onze allerbeste wensen voor 2015 en hopelijk komt het er dit jaar eindelijk van om een bezoek te brengen aan Pillac.
Groet, Rob en Adrie