Pagina's

dinsdag 10 februari 2015

Slippertje

De afgelopen dagen is het zonnig en fris geweest hier in Pillac. Gisteren kreeg ik het ineens op mijn heupen. Het zag er naar dat ik de camper  vanuit de hangar naar het voorterrein kon rijden. Zo gezegd zo gedaan. Helaas twintig meter eruit rijden ging nog prima maar zodra ik vooruit en iets omhoog wilde rijden bleek het gewicht van de camper van zo’n 3000kg toch iets te veel voor de nog wat drassige grond.camper vastEn dus slipten de wielen en begon de camper zich langzaam in te graven. Vandaag was het alleen zonnig en vrijwel geen wind. Voorzichtig heb ik camper weer terug kunnen Hometrainerrijden met behulp van een paar hard kunststof profielen gelegd onder de voorbanden. Een handig hulpmiddel ooit nog eens aan de hand gedaan door Hans en Caro toen iets vergelijkbaar optrad op de camping Le Portrait. Vandaag ook mijn nieuwe hometrainer in elkaar gezet. Het is een mooie stevige trainer van een zeer goed merk met verschillende training programma’s. De hometrainer staat in het halletje en als ik erop trap kan ik fraai naar buiten kijken. Een ideaal Joop in de zonmiddel om bij matige weersomstandigheden toch regelmatig wat te trainen zodat mijn conditie verbeterd. Nu de routine opbouwen van dagelijks tenminste 20 minuten op de pedalen. De goeie bedoelingen zijn er. En vandaag kon ik ook al weer van buiten zitten genieten. In de zon op de veranda en uit de wind. Heerlijk weer om dat warme zonlicht op je gezicht te voelen. Ofschoon alles hier nog behoorlijk kaal is denk ik dat spoedig het voorjaar zijn intrede zal gaan doen. 

Geen opmerkingen: