Pagina's

vrijdag 27 maart 2015

Glanzend

Ofschoon het weer niet stralend is dezer dagen mijn camper ziet er Camper poetsstralend uit. Het was weer eens tijd na zoveel jaren om mijn camper een grondige poetsbeurt te geven. En gelukkig kreeg ik via Jan Teske een goed  advies om het was- en boenwerk te laten door Hans Verkerk autopoets. Zo gezegd zo gedaan. Nu kan ik weer met een glanzende camper richting het zuiden samen met Joosje. Eerst naar Pillac om daar de kozijnen in de glansverf te zetten en daarna door naar Portugal voor een paar weken voorjaars verblijf. De verf voor de kozijnen via het internet besteld. Echt ideaal om DP logo 2Dgoederen etc. te bestellen via het internet mits je weet wat je wilt hebben. Goedkoper en efficiënt is mijn ervaring met on-line shoppen. Verder deze week ook nog een videoclip gemaakt. Een over de restauratie door Joosje van een schilderijlijst die voor de eigenaresse emotionele waarde heeft. Wil je er meer over weten klik dan hier.  Verder had ik een uitdagend verzoek van DP logo 3DJurgen van Slateboard. Voor een van zijn aanstaande producties had hij graag een 3D animatie van het logo van Duijvelaar Pompen uit Alphen aan den Rijn. Het logo was echter als 2D figuur aanwezig. Maar met behulp van Adobe After Effects was ik in staat om het logo van 2D naar 3D om te zetten en vervolgens in een 3D ruimte te animeren. Missie glanzend geslaagd. De nieuwe Video van de Week (zie rechter kolom) is een clip van een vioolconcert waarin muziek van Baltische componisten werd vertolkt. Deze videoclip wordt relatief veel bekeken. De violiste is echt een aparte glanzende klasse.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mr. and Mrs. SPIC and SPAN. Goede reis naar het Zuiden.Ik zie nu alweer uit naar volgende blog's