Pagina's

maandag 2 maart 2015

Klus zit erop

Vandaag heb ik vrijwel de hele dag in mijn video-audio studio gezeten. Nog steeds een aangename ‘werk’ruimte voor mijn hobby's. Ik had de jonge bandleden van Last Hour Band, die op de jaarvergadering van Café Pluche optraden, beloofd om een viertal songs in aparte Youtube clips om te zetten. Nou dat is gelukt. Ik heb alle songs in een totaal shot opgenomen. LHB logo Door de camera in verschillende positie te houden geeft dat toch een afwisselend beeld. De stijl van hun muziek staat op hun Facebook omschreven als Rock évolutif. Ik leg dat maar uit als rock muziek die zich nog aan het ontwikkelen is. Wat ik wel weet dat het enthousiaste jonge mensen zijn die vol overgave erin gaan. Het geluid kwam helaas die avond nogal matig over. Ze kwamen en na hun spullen neergezet te hebben was het plug en play. Niks geen soundcheck. Ik vond het daarom ook niet echt lekker op elkaar afgestemd. De zangeres kon een behoorlijk grote keel opzetten maar bij het zingen klonk het naar mijn bescheiden mening niet allemaal heel zuiver. Maar nogmaals het gaat om het plezier dat ze erin hebben. Ik zal jullie alle individuele video clips besparen in deze blog omdat die echt voor de liefhebbers zijn. Ga naar MijnCamper Youtube kanaal als je ze allemaal toch wilt zien. Maar hieronder een korte compilatie videoclip van vier van de dertien nummers die ze ten gehore brachten. Daarmee heb ik mijn klus geklaard. Op naar aanstaande donderdag avond wanneer de Commissie Communicatie van Café Pluche weer eens gaat vergaderen. Eindelijk gaan we praten over website, logo en Youtube als communicatie tools. Zal mij benieuwen of we eindelijk wat stappen vooruit kunnen zitten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor mij (als toeschouwer) een bijzondere combi: deze jonge band bij de rest van het gezelschap. Aardig van je om zoveel tijd te besteden aan het maken van de videoclips.
Marjolijn

Joop zei

Ja het was een grappige combinatie. Ik was op die manier weer een dagje van de straat :)