Pagina's

woensdag 17 juni 2015

Correcties

Afgelopen dagen voor mijn vertrek naar Nederland heb ik me intensief beziggehouden met het van commentaar voorzien van een wetenschappelijk publicatie. Leuke resultaten van fraai onderzoek over het ontstaan van geuren in twee soorten oesters. Het is ook best wel een lastige opgave om een goed doorwrochte publicatie te schrijven in het Engels. Letterlijk een paar minuten voor mijn vertrek zag ik een bekende auto op de weg voorlangs rijden en mijn pad opdraaien. Wim en Tineke, voor een korte periode aanwezig op hun voormalige camping Le Portrait, kwamen nog weer eens langs. Leuk om elkaar na een jaar weer te ontmoeten. Onder het genot van wat nespresso’s werden de laatse nieuwtjes uitgewisseld. Hun prachtige camping, op dit moment wat overwoekerd met lang gras staat nog steeds te koop. Hopelijk komt er toch snel een koper die de camping poorten weer openzet. En zo vertrok ik uiteindelijk in het begin middag om in twee dagen via Rouen naar Nederland te komen. Even na Rouen de Campercontact App aangezet en floep twee aanbevelingen voor prachtige camper plekken. Mijn keuze viel op Grigneuseville. Een particulier heeft zo’n 10 prachtige plekken ingericht. Ik had een fraai uitzicht op het weiland voor het huis van de eigenaar. Paar weideDrie paarden graasden erop en het veulen was aan het spelen met een van de oudere paarden. En zo kon ik bij het ondergaan van de zon mijn camperbed opzoeken voor een welverdiende nachtrust.

Geen opmerkingen: