Pagina's

donderdag 11 juni 2015

De werkelijkheid is anders

Inmiddels is de foto van Angela Merkel en Barack Obama tijdens hun onder onsje bij een bank tijdens de G7 summit wereldberoemd. De foto leent Merkel en Obama balloonzich onbedoeld door de fotograaf als bron voor opmerkingen en photoshoppen. Kijk maar een op deze link. Ook ik voelde me geinspireerd om mijn opgebouwde ervaring met verschillende Adobe software pakketten (Photoshop, After Effects en Premiere)  en Cinema 4D in de praktijk te brengen. Het maken van de animatie heeft toch wat uurtjes gekost vooral om in de 2D foto een 3D animatie te brengen. Maar uiteindelijk gelukt. Niets alles is perfect maar voor een beginner ben ik er best tevreden mee. Inmiddels heb ik de animatie video geupload op Youtube. Verder wat promotie gedaan via Facebook en links op een aantal websites. En inderdaad het aantal views is al behoorlijk na zo 18 uur. Hieronder kun je de video ook bekijken.
Ik heb me in het verleden al eens meer verwonderd oTartare fines herbesver ontwerpen van verpakkingen. Ik voeg aan mijn serie er maar weer eens eentje aan toe. De potjes van Onderkantde kruidenkaas Tartare, ail & fines herbes. De potjes staan verticaal in de schappen en ogen best groot door de nadrukkelijk aanwezige groene buitenrand. Als je echter de zijkant en onderkant bekijkt valt het op dat de diameter van de bodem nog maar zo’n 70% is van Inhoudde bovenkant. Verder nog een ziel in de bodem. Kortom je wordt gefopt over de omvang van de inhoud. Ook als je nog eens realiseert dat het potje na openen en verwijderen van een aluminium sluiting nog maar gedeeltelijk is gevuld. Maar eerlijk is eerlijk het stond ook al op de voorkant: “Le Petit Pot 80g”. Dus wat zeur ik nou. De werkelijkheid is gewoon anders.

Geen opmerkingen: