Pagina's

vrijdag 29 januari 2016

Een week terug op de berg

Nu na een klein weekje terug in Pillac is alles weer uitgepakt en op zijn Lotte 1 jaar 2016plaats gezet. En de temperatuur binnen weer van 8 naar 21C gebracht. Er zijn weer de nodige updates gedaan van Adobe CC en mijn leven in Pillac is weer opgepakt. Ik ben weer terug op de berg zoals Jurgen mijn locatie op FaceBook omschreef. Van de afgelopen week zijn er weinig spannende zaken te melden. Alles in de omgeving is nog net zoals het was toen ik ruim een maand geleden naar Nederland ging. Maar vandaag is het wel een dubbele feestdag. Zowel Lotte, mijn tweede kleinkind, is jarig als Wino de vriend van mijn dochter Natasja. Lotte is 1 jaar geworden. En Wino een jaartje ouder :). Hier op de foto met Natasja en Lotte gemaakt tijdens een etentje aan het Beijersche. De komende dagen staan er wat akWino en Lottetiviteiten buiten de deur op stapel. Zaterdag avond naar een optreden met zigeneur muziek in Cafe du Palais in Riberac. En maandag avond een eerste overleg over de  documentaire “Memoire locale” bij Cafe Pluche. Het zal me benieuwen hoeveel personen aktief willen deelnemen aan het project. Het lijkt me een mooie videoklus te gaan worden waarin ik hopelijk ook de nodige Adobe CC ervaring in kwijt kan. Het is vandaag ook stralend zonnig weer. Het nodigt al een beetje uit om er in de omgeving met de camper op uit te gaan. Kortom ik vermaak me wel hier op de berg.

1 opmerking:

Marthy zei

Gefeliciteerd Joop, met kleindochter Lotte. Em met vriend van dochter natuurlijk.