Pagina's

woensdag 16 maart 2016

Naar buiten

Van de week zag ik op de Nederlandse TV de koeien weer van stal gaan. accuEn eenmaal in de wei maakten ze vreugde huppel sprongen. Nou zo voelde ik me ook toen het me weer lukte om de kleine grasmaaier aan de praat te krijgen en het maaien kon beginnen. De geur van pas gemaaid gras geeft een kick. Alvorens het zo ver was bleek het noodzakelijk te zijn de accu van de grasmaaier bij te laden. Kennelijk de winter niet vlekkeloos door gekomen in de hangar. Maar daarna verliep het maaien vlot. Het gras was hier en daar al behoorlijk lang. Rest van de week oogemaaidk nog mooi zonnig weer. Dus meteen er maar van genieten door met mijn bleke snuffert in de zon te gaan zitten op mijn veranda genietend van het uitzicht. Het buitenleven kan langzaam maar zeker gaan beginnen. De eerste zomergasten staan al geboekt. Natasja, Wino, Edgar, Femke, Mats en Lotte komen in begin augustus na elkaar langs op Les Cotes. Leuk vooruitzicht. Ook Joosje zal hier in juli zijn. Tia zal uit Noorwegen weer overkomen om in juli en augustus acte de presence te geven. Iedereen is welkom mits tijdig geboekt wordt. Het boekingskantoor is open.huis en gras

Geen opmerkingen: