Pagina's

zaterdag 23 april 2016

Horen, zien en ……

Elk jaar krijg ik weer een verzoek van de Franse belastingsdienst om aan te geven of ik wel of geen TV gebruik in Les Cotes. Ik heb geen TV. Dus trouw vul ik dan weer dat briefje in en zend het terug. Het adres waar ik het heen moet sturen vind ik het prototype van de Franse bureaucratie. Kijk maar eens op de foto. Drie codes, 3 keer de plaats Barbezieux. Gelukkig werkt het wel want ik krijg dan ook nooit geen aanslag.

adres

Als gevolg van de stroomstoring tijdens mijn afwezigheid op Les Cotes heeft de batterij van mijn rode Swissvoice telefoon het loodje gelegd. telefoonBestellen van een nieuwe batterij had nogal wat voeten in de aarde omdat het type van de batterij niet alledaags is. Dus ik heb noodgedwongen en voor alle zekerheid maar een nieuwe telefoon gekocht. Een fraai ontwerp van het merk Philips Het ontwerp kreeg destijds de Red Dot design prijs.

Geen opmerkingen: