Pagina's

woensdag 6 april 2016

Warm en behaaglijk

Vandaag mijn korte video afgerond over het sjouwen en de aangelegde isolatie in het huis dat gerenoveerd wordt in Epeluche. Het isolatie materiaal zat in grote zakken van geel plastic verpakt. Ik vond het daarom wel uitdagend om deze gele objecten te isoleren en de rest van de video in zwart-grijs-wit tinten te editten. Daardoor kon ik wat meer ervaring opdoen met masking in Adobe Premiere Pro. Best nog wel een aardige klus. Ruim een dag editten voor een video van 1 minuut en 23 seconden. Maar ik ben best tevreden met het resultaat. In ieder geval zitten de bewoners van het renovatiehuis er straks warmpjes bij als je naar de dikte van de isolatie kijkt.
pantofelsHelaas bleek na een laatste update ineens een aantal Adobe pakketen niet meer te functioneren. Uiteindelijk via on-line hulp gekregen. Prima service van Adobe. Het grote voordeel als je een Creative Cloud membership hebt. En met mijn nieuwe pantofels van het Deense merk Glerups zit ik er ook warmpjes bij. Mooi rood viltmateriaal is gebruikt om deze pantoffels te maken. GrijsZe sluiten perfect aan. Prima aankoop. Joosje krijgt hier regelmatig bezoek van Gijs Grijs, de aanloop poes van de buren verderop. Gijs Grijs zoekt gezelschap en dan ben je bij Joosje aan het goeie adres. Gijs Grijs heeft inmiddels een Tia slaapt lekkereigen doos met kleed waar hij buiten behagelijk in kan verblijven. En eenmaal in de doos wordt er driftig gewassen om daarna een tukkie te gaan doen. Ook Tia zocht de warmte op nadat ze een lange wandeling in de sneeuw had gemaakt in Tromso. De foto die ik kreeg vind ik erg grappig. Ze ligt wat opgerold en ook zij doet een lekker tukkie op de bank.

Geen opmerkingen: