Pagina's

donderdag 19 mei 2016

Puntjes op de i

Vandaag de eerste puntjes op de i gezet voor wat betreft de film over de renovatie van het huis in Epeluche. De totale lengte van de film bedraagt bijna 19 minuten. Het gaat nu nog om het bijwerken van wat schoonheidsfoutjes. Natasja en Wino hebben me geholpen voor de eindIMG_0462tekst die ik wil vertonen onderbouwd met mooie dramatische muziek. Daarvoor kreeg ik een mooi stuk muziek van Jurgen. Fijn dat ik zo kan terugvallen op hulp in mijn omgeving. En Joosje was de positief kritische kijkster tijdens de montage. Het aantal blaadjes met aantekeningen tijdens de montage waren talrijk. Maar nu nog maar 1 blaadje met de laatste punten waar aandacht aan besteed moet worden. Verder heb ik iemand bij Cafe Pluche gevraagd om een poster te maken. Gebruikelijk bij onze aktiviteiten. Poster zal verspreid worden via allerlei verkooppunten in omliggende dorpen. Ook moet ik nog wat zwart landbouwzeil kopen om de ramen in de commune locale te verduisteren. Inmiddels heeft iemand me uit een andere gemeente benaderd of ik daar ook een Memoire locale video wil maken. Men had gehoord van mijn activiteiten voor Cafe Pluche. Leuk zo’n verzoek maar ik wil wel ervoor zorgen dat ik er geen onbetaalde dagtaak krijg aan het videowerk. Dus dat verzoek hou ik nog in beraad. Trouwens de Memoire locale film bij Cafe Pluche is nog lang niet af. Dus komende tijd kan ik nog heel wat puntjes op de i zetten.

Geen opmerkingen: