Pagina's

dinsdag 31 mei 2016

Stad en land afgelopen

Om mijn filmscherm opstelling verder te realiseren heb ik wel een doek nodig om op te laknhangen. Dus op zoek naar een laken voor een lits jumeaux of twee persoonsbed. Daarvoor naar Riberac getogen. Helaas bij de supermarket van LeClerc had men alleen hoeslakens. Dan maar naar GiFi, een zaak waar veelal in mijn ogen prullaria worden verkocht voor een lage prijs. De kwaliteit is er dan ook na. Ook daar geen succes. Ten einde raad ging ik naar een echte dumpzaak. Ik was er al eens geweest en weer gillend uitgegaan. En wat vond ik …. een echt wit laken (drap plat) van de juiste afmetingen. Dus morgen maar eens ophangen en eebord pillacn proefprojectie doen. Bij de afslag naar de weg die naar mijn huis leidt stond het vrolijke bord van het feestcomite van Pillac weer opgesteld. Zoals gebruikelijk met het jaarlijkse feestprogramma op een A4tje. Absoluut onleesbaar vanaf de weg. Dus je vraagt je af wat het nut er van is op die manier. Even uit de auto gestapt om te lezen hoe feestelijk het programma is. Het was weer copy and paste van 2015 en 2014 en …. Een wandeling met maaltijd, springkussens voor de kinderen, markt van de locale producten, jeu des boules wedstrijd en vuurwerk. Ik kan me er nu al op verheugen schreef ik met een glimlach.

Geen opmerkingen: