Pagina's

zondag 5 juni 2016

Brievenbussen

Vanochtend heb ik samen met een andere CafePlucher lopen folderen in Comberanche en Epeluche. Nou ja lopen. Het gebied is zo uitgestrekt en dun bevolkt (slechts 165 inwoners) dat je wel met de auto dat werk moet doen. Ik nam het folder in brievenbusComberanche gedeelte voor mijn rekening. Opvallend en uiteraard wel begrijpelijk is dat je bij meer dan 50 procent  van de brievenbussen wel een blaffende hond tegenkomt. Gelukkig het over grote merendeel aan de andere kant van het hek. Voordat ik uitstapte keek ik voor alle zekerheid eerst goed om me heen. Want ik heb geen zin om door een te waakse hond een knauw te krijgen. Het leuke van het werk is wel dat ik weer op weggetjes ben gekomen waar ik normaliter niet zal rijden. Ook veel huizen zijn onbewoond of dienen als 2de huis voornamelijk van Engelsen als ik naar de namen op de brievenbussen keek. Na 1.5 uur zat het folderen erop. We hebben ook nog een grote regionale krant (Sud-Ouest) voor het Perigord gebied aangeschreven om de premiere van de film aan te kondigen. Een journalist had destijds een artikel over de renovatie van het huis geschreven. Daarin noemde hij in de laatste regel ook nog dat alle werkzaamheden onder het oog van een camera gevolgd werden.

sud ouest

Geen opmerkingen: