Pagina's

vrijdag 17 juni 2016

Morgen …

.. reis ik af richting Nederland om daar een weekje te blijven en daarna weer terug zangerte keren naar hier. Ik loop in ieder geval de nodige buien mis die hier nog zullen vallen de komende dagen. Ik hoor zelfs de Fransen klagen over het slechte weer. Woensdagavond nog weer een bezoek gebracht aan restaurant Vertical in Verteillac. Daar is elke woensdag live muziek. De aardige Engelstalige uitbaatster kon me nog een plekje verschaffen voor het menu. Weliswaar aan de bar want het was volle bak. Voor 16 euro een smakelijk drie gangen menu (huisgemaakte tomaten soep, porc saute en een toetje). Een jonge muzikant speelde uitstekend acoustische gitaar weliswaar electrisch versterkt en zong daarbij zowel Engelse als mand TiaSpaanse liedjes. Ik kon hem zelfs terwijl ik at via de glaswand in de bar zien. Echt een talent. Verder nu het huis op orde gebracht en de camper voorzien van de nodige spullen voor mijn reis. Ik ga volgende  week Tia ophalen in Oslo. Dus haar hondenmand staat schoon gewassen gereed. Ze blijft twee maanden in Pillac. Verder gaat de camper voor groot onderhoud naar de Fiat dealer voor het motorgedeelte en naar een camperbedrijf in Alphen voor het campergedeelte. Uiteraard gezellige dagen in het vooruitzicht bij Joosje. Ook het uitproberen van mijn HP workstation staat op het programma. Dus de aanstaande week zal wel omvliegen. Hopelijk geen langdurige stroomstoring als ik weg ben want ik heb er inmiddels al twee gehad deze week van een paar uurtjes elk. De Fransen zijn daar goed in.

Geen opmerkingen: