Pagina's

woensdag 22 juni 2016

Ramen 10

De berichten van Microsoft worden steeds dreigender als je een PC opstart. Nog tot eind juli kun je gratis Windows 10 installeren. Gisteren tijdens mijn windows10bezoek aan Marjolijn deze klus geklaard voor haar PC. Wat een doffe ellende. Nadat het pakket gedownload was kwam er een melding dat HP Client Service Manager niet ondersteund wordt door Windows 10. Of ik eerst dat pakket er maar wil afgooien. Daarmee terug naar af. Vervolgens een hele klus om HP Client Service Manager er af te gooien. Elk onderdeel binnen dit pakket moest er eerst apart afgehaald worden alvorens het hele pakket er af kon. En elke keer tussentijds computer uit en opnieuw opstarten. Na een uur kon igrollok opnieuw beginnen met Windows 10 en ook dat kostte de nodige tijd. Voorlopig blijf ik zelf met Windows 7 werken op mij nieuwe Workstation HPZ840 omdat ik al gelezen heb dat niet alles van Adobe Creative Cloud perfect werkt met Windows 10. Ik weet het heeft geen zin om je over dit soort zaken druk te maken. Maar ik doe het wel. Bij mijn post aangekomen in Nederland zat ook de verzamelbox van het complete werk van Cuby (Hary Muskee) en de Blizzards. In een fraai vormgegeven doos zitten 28 CDs en 1 DVD. Uiteraard staat op een van de CDs Windows versie of my eyes. Heerlijk om zo’n doos vol nostalgie in mijn bezit te hebben. Ik dacht dat ik veel van Cuby op LPs had maar ik verbaasde me over de totale omvang van zijn werk.

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar ik ben wel blij dat het gelukt is. Eerste bevindingen zijn goed; geen echt grote wijzigingen! Nogmaals bedankt. Je bent voor mij een prof op computergebied. Veel plezier dan ook met je nieuwe werkstation, het klinkt allemaal indrukwekkend.