Pagina's

zaterdag 4 juni 2016

Reclame gemaakt

Het was gisterenavond goed bezet bij Café Pluche. Voorafgaand aan het optreden van Rue de la Muette kon men van een eenvoudige doch voedzame maaltijd genieten voor slechts vijf euro (soep, nassi en een toetje). RdlM6Hulde aan het keukenteam. Twee van de muziekanten uit de groep van Rue de la Muette traden op. De zanger en zijn vaste accordeonist voor al ruim 15 jaar. Ik was gevraagd om 2-3 chansons op video vast te leggen. De zanger had geen uitgesproken voorkeur bleek mij al gauw. Maar één van de Café Pluche leden wel. Die had deze groep al eens eerder gezien. Ruim na negen uur begon het optreden. Hier en daar wat lastig te filmen omdat de zanger af en toe zeer beweeglijk was en dus uit mijn ingezoomde beeld verdween. Ook de belichting was niet echt ideaal. Gaf nogal wat glimmende kalende hoofden bij beide artiesten. Hun optreden werd erg gewaardeerd door de aanwezigen. Een video impressie vooraf aan het optreden staat hieronder.
Verder wat reclame gemaakt voor de dinsdag aanstaande première van de film Logement réhabilité. Flyers en ook nog een mondeling aankondiging door een Café Pluche bestuurder. Verder heb ik nu ruim honderd kleine flyers klaar liggen om te verspreiden in de dorpen Comberanche en Epeluch. Gaan we morgen na de koffie doen met een paar CaféPluchers. Morgen ook nog een laatste aanpassing in de film. Maandag een extra aankonding via web en Facebook Dan is er alles aan gedaan om veel kijkers te trekken. Ben benieuwd. Je kunt er maar druk mee zijn op mijn manier.Flyers

Geen opmerkingen: