Pagina's

vrijdag 4 november 2016

Basis

Weer terug op de basis zoals Nelemarie van Leeuwen destijds altijd zei. Ik ben weer in Pillac. In 2 dagen via Rouen en een overnachting in de camper tuin najaarben ik er weer. Ik trof alles in goede staat aan. Ik had wel de indruk dat een van de watersproei systemen op een bepaald moment continu water is blijven sproeien. Dus de waterrekening zal er wel naar zijn. Kennelijk is systeem niet helemaal betrouwbaar. Maar de tuin stond er nog volop in bloei bij. Inmiddels heb ik mijn zwembad van zijn herfst-winterdek voorzien. Dit keer het bad zwembad dichtgevuld met hivernage waardoor algengroei minder zou moeten zijn. We zien wel zien volgend voorjaar. Bij Cafe Pluche maakte men zich al ‘zorgen’ om mij omdat ik reeds gedurende lange tijd afwezig ben geweest op bijeenkomsten. Ik kan uiteraard hun website en Facebook pagina bijhouden terwijl ik elders ben. Inmiddels afspraak gemaakt voor herstel van de bobine van Doblo. Hopelijk is aanstaande dinsdag de auto weer picco bello. Daarna ga ik de camper volledig inrichten voor mijn reis richting Portugal. Inmmidels de benodigde kaarten, routebeschrijvingen, camperplekken etc bij de hand. Ik zorg er in ieder geval voor dat ik de nodige video spullen bij me heb voor maken opnamen en monteren. Eind volgende week verlaten we de basis weer voor een tijdelijk zonnig verblijf in Zuid-Portugal.

Geen opmerkingen: