Pagina's

donderdag 15 december 2016

Auto perikelen

Vandaag kreeg ik te horen van de Fiat dealer in Angouleme dat mijn Fiat Doblo morgen nog niet gereed is. Inmiddels ben ik ruim twee weken bezig om mij Doblo gerepareerd te krijgen. Ik ben nu drie keer bij de garage geweest. Iedere keer was het een ander verhaal in mijn ogen wat er mankeerde. Ook werd er op een gegeven moment gezegd dat een brandonderdeel niet meer leverbaar zou zijn. Vorige week zou het geheel hersteld zijn. Er was iets met de cylinder. Geen compressie. Nog een week wachten.  Maar nee nu hoor ik dat men het onderdeel nog niet binnen heeft.  Het motorblok van mijn Doblo ligt nu uit elkaar. Ik had al eerder de ANWB ingeschakeld voor vervangend vervoer. En dat werd soepel geregeld. Ik kon een taxi nemen vanwege mijn lidmaatschap voor vervoer van garage naar Pillac. En nu vanmiddag heb ik ze nog maar een keer gevraagd om een hartig woordje met de garage te wisselen. En dat hebben ze gedaan maar de garage kan niet garanderen dat ik de Doblo maandag hersteld kan ophalen. Dus wacht ik maar ongeduldig af. Een ding weet ik zeker deze garage hoeft niet meer op mijn klandizie te rekenen. Wellicht zijn ze mij ook liever kwijt dan rijk. Wel ben ik tevreden over de ANWB hulp in buitenland. Echt snel en professioneel.

1 opmerking:

Marthy zei

Knap vervelend, Joop. Op het platteland van Frankrijk heb je een auto hard nodig.