Pagina's

dinsdag 11 april 2017

Gegroeid

Rond vier uur arriveerden we gisteren met de camper bij Les Cotes. Alles zag er picco bello uit. De boom voor het gastenverblijf zat vol blad. Zoals altijd indrukwekkend. Ook het gras was behoorlijk gegroeid. Vandaag meteen de monteur gebeld voor het repareren van de kleine rode motormaaier. Hij start niet. Ik denk dat nu de accu het echt begeven heeft. Verder maaide hij niet goed voordat ik vertrok. Ook had ik vlak voor mijn vertrek ontdekt dat wederom de boiler in het gastenverbijf continu bleef doorstromen. Die boiler is eigenlijk vanaf het begin problematisch geweest. Hopelijk kan Andre de klusjesman nu definitief de vinger op het probleem leggen. Joosje zal haar handen weer vol hebben aan het onderhoud van de tuintjes. Een aantal planten schijnen het niet goed overleefd te hebben. Het zwembad water is in tegenstelling tot vorig jaar nog prima helder. Maar ik laat voorlopig het afgedekt liggen tot in mei-juni. We hadden niet veel vut om de camper volledig uit te laden. Dus hebben we de afgelopen nacht in de camper op het terrein geslapen. Prima camperplek :). En vandaag alles op een rustig tempo uitgepakt. En uiteraard de prachtige omgeving op ons in te laten werken. De appelboom staat volop in bloei. Het lijkt erop dat de boom elk jaar voller met bloesem zit. De jaarlijkse bemesting en verzorging door Joosje werpt zijn vruchten (appels) af. boom appelbloesem

Geen opmerkingen: