Pagina's

woensdag 28 juni 2017

Druk begin van de week

Gisteren is Tia weer aangekomen in Nederland. Het ophalen van haar in Oslo is een soort jaarlijkse standaard klus geworden. Ik vlieg ‘s morgens naar Oslo. Dan neem ik Tia over van Gunn Berit. Dan zitten we nog wat buiten bij het SAS hotel in de zon. Daarna de reis terug. Tia vindt Tia 2017 schipholhet prima om in Schiphol in een bagagetrolley te zitten en ondergaat het allemaal op een prima manier. Ze is na de reis wel moe. Ik trouwens ook. Komende dagen kan ze nog wat acclimatiseren en dan gaan we richting Frankrijk. Een camper volgeladen met festival spulletjes. Stoelen, mengtafel, geluidsboxen, statieven voor microfoons en het nodige feest en reclamemateriaal. De posters en flyers zijn gedrukt voor het festival. Snel relatief goedkoop en netjes afgeleverd door PeterPrint. De banner gemaakt bj VistaPrint had vandaag ook afgeleverd moeten worden. Maar daar is bij de distributie wat verkeerd gegaan. De extra kosten die ik gemaakt had voor een snelle aflevering krijg ik overigens wel weer terug. materiaal. Maar hieronder alvast het banner voorbeeld. Banner voorbeeldVanochtend was het moment aangebroken dat ik de hypotheekofferte voor mijn huis in Barsingerhorn kon tekenen bij de hypotheek adviseur van ABN-AMRO. In tegenstelling tot de ING ben ik hier uitstekend geholpen. Bij de ING was er alleen maar een houding van moeilijk moeilijk doen terwijl de ABN heel meedenkend en oplossingsgericht bezig was. Druk begin van de week.

Geen opmerkingen: