Pagina's

vrijdag 17 november 2017

Interview kinderburgemeester

Het waren intensieve video dagen. Afgelopen woensdag met camera op pad naar t Oude Slot in Schagen voor een verslag van de auditie voor kinderburgemeester van Schagen. Men zocht nieuwe kandidaten in de leeftijdscategorie 4-8 jaar. Helaas slechts 1joop interviewt Anne kandidaat kwam opdagen. Ze deed de video auditie goed. Ik kon gelukkig met de huidige kinderburgemeester Anne Sofie een interview doen en ook nog een extra aankondiging voor kandidaten die zich alsnog willen aanmelden. Ik vond het grappig hoe Anne Sofie haar woordje deed en helemaal opgaat in het aanstaande Sinterklaas gebeuren. Ze had ook opgepikt waar Sinterklaas dit jaar in Schagen slaapt. Klik hier om de video reportage met het interview te zien.

Verder vandaag op de binnenwegen naar Htafeltje pluseerhugowaard. Joosje afgezet bij een biologische plant- en boomkwekerij. Ik door naar een kampeercentrum om een klein bijzettafeltje voor bij de camper te kopen. Dat tafeltje gaat ook dienst doen aanstaande maandag als ik de eerste aflevering ga maken van het Schager TV programma ‘Mens erger je niet’. Inmiddels heeft zich al een tweede kandidaat voor het programma gemeld. Na bezoek kampeercentrum heb ik Joosje weer opschuttinggepikt en de Doblo volgeladen met struiken die in de tuin geplant kunnen worden. De tuin is inmiddels al behoorlijk opgeschoond door het werk van Joosje. Ook Twan, de klusjesman uit Dirkshorn, heeft inmiddels met behulp van Joosje een nieuwe schutting geplaatst waarop ik vanuit mijn bed goed zicht op heb. Stukje bij beetje begint het dagelijks leven in Barsingerhorn vorm te krijgen. Ik vermaak me prima.

Geen opmerkingen: