Pagina's

maandag 13 november 2017

On air 2017

Vanochtend werd ik al vroeg gebeld door de aannemer die in mijn nieuwe huis nog wat klusjes zou klaren. Een aantal zaken was bij de overdracht niet in orde. Een raampje in de voordeur moest vervangen door dubbelglas. DeurHet bleek nu heel handig te zijn om alleen de bovendeur mee te kunnen nemen. In begin van de middag kwam de aannemer weer terug om de bovendeur terug te plaatsen. Ook werd een stroef opengaande deur wat geschaafd. De verlichting in het WC nisje kon niet opgelost worden omdat er zowel geen stroom op de draden stond als het ontbreken van de lamphouder.

Ook deze ochtend een bezoekje gebracht aan de redactie van SchagerFM. Met de redacteur hun stijl van reportages maken doorgesprokeKoffern. Inmiddels ben ik ingezet voor twee videoklussen deze week. De eerste is morgen bij het slaan van een eerste paal voor een zorgboerderij. En woensdag bij de auditie van de kandidaten voor verkiezing kinderburgemester van Schagen. Ik ga ook gebruik maken van de camera en audio set van Schager FM. Dus spannend. Volgende week maandag mijn eerste opnamen voor het door mij bedachte programma ‘Mens erger je niet’ waarin inwoners van Schagen hun ergenissen kunnen vertellen onder het genot van het oerhollandse spel ‘Mens erger je niet’.

Geen opmerkingen: